20 اردیبهشت 1403

مسئول رسیدگی به شکایات :

فرزانه کاظم زاده

شرح وظایف:

- دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان

جمع آوری روزانه ی شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات

بررسی شکایات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهای قانونی موجود به ارباب رجوع

تحقیق، بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی

مراجعه به واحدهای درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش

پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات

ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط

ارجاع شکایات مربوط به مراجع ذیصالح دیگر

ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط

جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش عملکرد به واحد آمار

پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات

-شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات

تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده

تهیه لیست کارکنانی که خدمتشان برجسته تشخیص داده می شود و ارائه به دفتر مدیریت

ارایه ی پسخوراند آماری شکایات به دفتر مدیریت

فرایند رسیدگی به شکایات:

۱- مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات واقع در شبکه بهداشت و درمان آباده طشک

۲- تکمیل فرم طرح شکایت مربوطه

۳- ثبت فرم شکایات در دفتر ثبت بازرسی و ارائه شماره و تاریخ دفتر به متشاکی

۴- درخواست از شاکی و متشاکی جهت تشکیل جلسه

۵- مراجعه حضوری شاکی ومتشاکی به واحد رسیدگی به شکایت

۶- برقراری جلسه با حضور شاکی و متشاکی در واحد رسیدگی به شکایت

۷- بررسی موارد شکایت در واحد رسیدگی به شکایت

۸- ارجاع به نظام پزشکی-دادگستری-پزشکی قانونی-واحد تعزیرات حکومتی دانشگاه و اداره بازرسی دانشگاه

* مراجعه کننده محترم در صورت نیاز به طرح شکایت می توانید به یکی از راههای زیر اقدام نمایید:

از طریق کتبی :

نوشتن شکایت و ارسال آن از طریق های زیر:

۱- انداختن در صندوق رسیدگی به شکایات در راهرو بیمارستان و شبکه بهد اشت

۲-تکمیل فرم اینترنتی رسیدگی به شکایات در سایت شبکه بهداشت به آدرس: http://bakhtegansh.sums.ac.ir و وارد شدن به قسمت رسیدگی به شکایات و تکمیل فرم شکایات

**تکمیل فرم طرح شکایت به صورت الکترونیکی

۳-ارسال ایمیل به آدرس tashk_herfh@sums.ac.ir

۴-ارسال پیام کوتاه به شماره: 09035574154

از طریق شفاهی :

۱- اعلام به رابط رسیدگی به شکایات در شیفت صبح در مرکز بهداشت (واحد رسیدگی به شکایات )

۲- تماس با واحد رسیدگی به شکایات شبکه با شماره تلفن ۰۷۱۵۳۸۹۲۰۶۰ داخلی ۱۰۴

۳- تماس با شماره تماس 09035574154