مسئول رسیدگی به شکایات :
فرزانه کاظم زاده
شرح وظایف:
- دریافت شکایات کتبی و شفاهی مراجعین از واحدها و کارکنان
- جمع آوری روزانه ی شکایات از صندوق رسیدگی به شکایات
- بررسی شکایات واصله، تحقیق پیرامون صحت و سقم موضوع شکایات و ارائه راه حلهای قانونی موجود به ارباب رجوع
- تحقیق، بررسی و تکمیل اطلاعات مورد نیاز در اولین فرصت با حضور شاکی و متشاکی
- مراجعه به واحدهای درمانی در رابطه با شکایات ارباب رجوع و تهیه گزارش
- پیگیری و اخذ نظریات و پیشنهادهای واحدهای تخصصی در ارتباط با شکایات
- ارائه گزارش پیرامون موضوع شکوائیه به افراد ذیربط
- ارجاع شکایات مربوط به مراجع ذیصالح دیگر
- ارائه راهکار و نقطه نظرات مشورتی به واحدهای ذیربط
- جمع بندی شکایات در مقاطع یک ماهه و ارایه ی گزارش عملکرد به واحد آمار
- پاسخ به استعلام واحدهای دیگر دانشگاه در رابطه با شکایات
-شرکت در جلسات مربوط به واحد رسیدگی به شکایات
- تهیه و تدوین شاخص های تعیین شده
- تهیه لیست کارکنانی که خدمتشان برجسته تشخیص داده می شود و ارائه به دفتر مدیریت
- ارایه ی پسخوراند آماری شکایات به دفتر مدیریت
فرایند رسیدگی به شکایات:
۱- مراجعه حضوری به واحد رسیدگی به شکایات واقع در شبکه بهداشت و درمان آباده طشک
۲- تکمیل فرم طرح شکایت مربوطه
۳- ثبت فرم شکایات در دفتر ثبت بازرسی و ارائه شماره و تاریخ دفتر به متشاکی
۴- درخواست از شاکی و متشاکی جهت تشکیل جلسه
۵- مراجعه حضوری شاکی ومتشاکی به واحد رسیدگی به شکایت
۶- برقراری جلسه با حضور شاکی و متشاکی در واحد رسیدگی به شکایت
۷- بررسی موارد شکایت در واحد رسیدگی به شکایت
۸- ارجاع به نظام پزشکی-دادگستری-پزشکی قانونی-واحد تعزیرات حکومتی دانشگاه و اداره بازرسی دانشگاه
* مراجعه کننده محترم در صورت نیاز به طرح شکایت می توانید به یکی از راههای زیر اقدام نمایید:
از طریق کتبی :
نوشتن شکایت و ارسال آن از طریق های زیر:
۱- انداختن در صندوق رسیدگی به شکایات در راهرو بیمارستان و شبکه بهد اشت
۲-تکمیل فرم اینترنتی رسیدگی به شکایات در سایت شبکه بهداشت به آدرس: http://bakhtegansh.sums.ac.ir و وارد شدن به قسمت رسیدگی به شکایات و تکمیل فرم شکایات
**تکمیل فرم طرح شکایت به صورت الکترونیکی
۳-ارسال ایمیل به آدرس tashk_herfh@sums.ac.ir
۴-ارسال پیام کوتاه به شماره: 09035574154
از طریق شفاهی :
۱- اعلام به رابط رسیدگی به شکایات در شیفت صبح در مرکز بهداشت (واحد رسیدگی به شکایات )
۲- تماس با واحد رسیدگی به شکایات شبکه با شماره تلفن ۰۷۱۵۳۸۹۲۰۶۰ داخلی ۱۰۴
۳- تماس با شماره تماس 09035574154